EMAIL MARKETING

Connecta amb els teus clients de forma individualitzada i personalitzada

capa fondo
Anna Astals, especialista en E-Mail Marketing
Anna Astals
Responsable de E-Mail Marketing
Et trobes a: Duoly > Serveis de Marketing Digital > Email Marketing

Per a què serveix l’Email Marketing?

Una estratègia d’email marketing busca aconseguir vendes i fidelitzar clients a través d’enviaments de correus electrònics amb contingut rellevant per als públics objectius prèviament segmentats.

 

Avantatges de l’Email Marketing

  • Tic llista Continguts personalitzats
  • Tic llista Segmentació de públics
  • Tic llista Alta rendibilitat
  • Tic llista Resultats de visibilitat, interès i vendes
  • Tic llista Enforteix la relació amb el client
  • Tic llista No és invasiu
  • Tic llista Rapidesa i eficàcia

Com fem Email Marketing?

Tenim una visió estratègica
Utilitzem Email Service Providers de primer nivell
Creem emails informatius y promocionals
Treballem l'Email Marketing per a la fidelització
Campanyes segmentades i personalitzades

Estrategies d’Email Marketing

No només enviem correus electrònics, sinó que treballem en una estratègia d’email marketing anual en la qual planifiquem campanyes promocionals, informatives i de seguiment del cicle de vida dels clients per impulsar les vendes i fidelitzar els teus clients.

Casos d’èxit en Email Marketing

Agència d’Email Marketing

Com a agència, utilitzem eines professionals de gestió d’email mkt com Mailchimp, Sendinblue, Zoho Campaigns, Hubspot o Mailjet per a una òptima planificació, gestió, automatització i anàlisi de les campanyes que realitzem.

En cas que el teu projecte no tingui cap eina de gestió d’Email Marketing t’assessorem per escollir la que més et convingui i configurem la plataforma per al seu correcte funcionament, per emmagatzemar la teva base de contactes i perquè les teves campanyes de correu electrònic compleixin amb el Reglament de Protecció de Dades Personals.

Casos d’èxit en Email Marketing

Campanyes d’Email Marketing

Dissenyem, redactem i maquetem campanyes de correus electrònics informatives i promocionals recurrents enfocades a que els teus subscriptors coneguin millor la teva marca i augmentin les vendes.

Casos d’èxit en Email Marketing

Treballem l’Email Marketing com una tècnica de retenció que acompanya al client en tot el seu cicle de vida, a través de campanyes de correu electrònic automatitzades en funció de l’estat de cada contacte per retenir i fidelitzar els clients.

Casos d’èxit en Email Marketing

Creem correus electrònics segmentats i amb continguts personalitzats perquè siguin el més rellevants i interessants possible per a cada receptor.

Casos d’èxit en Email Marketing

Tens dubtes sobre Email Marketing?
Per què Duoly?
Ens diferencia el nostre coneixement i servei, però sobretot el nostre compromís de qualitat en tots els projectes que realitzem.
Icono máxima calidad
Màxima qualitat
Treballem per aconseguir els teus objectius
Icono enfoque a resultados
Enfocats a resultats
És el nostre valor principal i no és negociable
Icono servicio personalizado
Serveis 100% personalitzats
No hi ha 2 clients ni 2 estratègies iguals
Icono enfoque a resultados
Atenció al client excel·lent
Ens comuniquem amb freqüència, proximitat i sinceritat
Icono servicio personalizado
Més de 15 anys d'experiència
Hem evolucionat al ritme de la xarxa i ho seguim fent
chica porqué escoger a Duoly Digital

Casos d’èxit d’Email Marketing

caso de éxito Equus Life

Equus Life botón circular magenta

Quan el món del cavall
es digitalitza

caso de éxito American Pest Control

American Pest Control botón circular magenta

Com fer visible a internet la solució més eficaç contra les plagues

imgagen caso de éxito Rieusset

Rieusset botón circular magenta

Com digitalitzar el sector del packaging i etiquetatge

Dubtes sobre Email Marketing?
Escriu-nos, ens encantarà llegir-te. Responem en menys de 24h.

Quan et truquem?

GDPR

Informació bàsica sobre protecció de dades

Responsable: DUOLY DIGITAL S.L.

Finalitats: Gestionar l'enviament d'informació que ens sol·licita. Enviament de comunicacions comercials.

Legitimació: Consentiment. Pot retirar el consentiment en qualsevol moment.

Destinataris: Les seves dades no es cediran a tercers, excepte en cas d'obligació legal.

Drets de l'interessat: A accedir, oposar-se, rectificar i que es suprimeixin les seves dades, així com altres drets com s'explica en la informació addicional.

Podeu accedir a informació addicional i ampliada en aquest enllaç.

chico contacta con Duoly

Els nostres especialistes en Email Marketing et responen les preguntes més freqüents

Laura Duoly Digital preguntas frecuentes

Com es pot mesurar l'èxit de les campanyes d'email marketing?

Les mètriques més importants de l’Email Marketing són: taxa d’obertura, taxa de clics i taxa de conversió.

A Duoly utilitzem eines d’anàlisi per avaluar el rendiment de cada campanya i proporcionem als nostres clients informes amb les mètriques necessàries per mesurar l’èxit de cada campanya segons l’objectiu plantejat.

Com construir una llista de correu efectiva?

L’èxit de la campanya d’email marketing depèn principalment de la qualitat de la base de dades. Per això, assessorem els nostres clients per crear una llista de contactes efectiva, amb la informació necessària, correctament estructurada i optimitzada per al proveïdor de serveis de correu electrònic que s’utilitza. I, per descomptat, que compleixi amb el Reglament de Protecció de Dades Personals.

Com puc evitar que els meus correus electrònics siguin marcats com a spam?

Hi ha diversos aspectes clau a tenir en compte per evitar que els teus correus electrònics arribin a spam. El primer és utilitzar una plataforma de email marketing confiable com Mailchimp, Sendinblue, Zoho Campaigns, Hubspot o Mailjet.

Aquestes plataformes ofereixen eines per gestionar les llistes de contactes i compleixen amb les regulacions de privacitat.

En segon lloc, has d’assegurar-te que el teu domini estigui correctament verificat i no estigui penalitzat.

Un altre aspecte important és que els contactes de la teva llista hagin donat el seu consentiment per rebre els teus correus electrònics. És molt recomanable utilitzar formularis de subscripció clars i ser transparents sobre el que rebran els usuaris en subscriure’s.

Finalment, és necessari que els correus electrònics que enviïs no infringeixin les polítiques dels serveis de recepció de correus: evitar paraules prohibides tant a l’assumpte com al text, assegurar que els enllaços funcionen, que les imatges es puguin visualitzar correctament, etc.

¿Te ayudamos?