MARKETPLACES

Augmenta les teves vendes en línia sense inversions addicionals.

capa fondo
Anna Astals, especialista en marketplaces
Anna Astals
Responsable de Marketplaces
Et trobes a: Duoly > Serveis de Marketing Digital > Marketplaces i Plataformes

Per a què serveixen els Marketplaces?

Els marketplaces són plataformes digitals on múltiples venedors poden mostrar i vendre els seus productes a una audiència més àmplia.
La presència en marketplaces pot ser una estratègia complementària a la teva estratègia de venda en línia, proporcionant-te accés a un públic més ampli i oportunitats de vendes addicionals.

Tanmateix, és important investigar i considerar amb cura quins marketplaces són els més adequats per al teu negoci i productes específics per treure’n el màxim rendiment possible.

Avantatges dels Marketplaces

  • Tic llista Augment de vendes en línia
  • Tic llista Major visibilitat dels teus productes en línia
  • Tic llista Abast a noves audiències i públics
  • Tic llista Credibilitat i confiança en la plataforma de vendes
  • Tic llista Pagament únicament per vendes aconseguides
  • Tic llista Reducció d’inversions en màrqueting
  • Tic llista Facilita la internacionalització del negoci
  • Tic llista Redueix el risc inicial de vendre en línia
  • Tic llista Facilitat de gestió logística
El servei de Marketplaces
està subvencionat amb 2.000€
A Duoly som agents digitalitzadors del Kit Digital.
Podem oferir aquest servei a autònoms i PIMES amb una subvenció de 2.000€

Com fem els Marketplaces?

Assessorament i estratègia en marketplaces
Anàlisi de la competència en plataformes de venda online
Alta de compte i perfil d'empresa en marketplaces
Alta de catàleg en plataformes de venda online
Posicionament en marketplaces
Optimització i reporting en marketplaces
T’assessorem per escollir les plataformes de marketplace idònies en funció dels productes o serveis que comercialitzis i del perfil dels teus clients. Més enllà d’Amazon, treballem amb marketplaces com G.Shopping, Etsy, Manomano, El Corte Inglés, Fnac, etc.

També definim l’estratègia per crear els catàlegs, el contingut dels listings de productes i aconseguir una posició òptima dels teus productes als marketplaces seleccionats.

Casos d’èxit en Plataformes de Marketplace

Investiguem la presència dels teus competidors en marketplaces, els seus catàlegs de productes, preus, opinions, etc., per poder prendre millors decisions a l’hora de participar amb la teva marca en marketplaces.

Casos d’èxit en Plataformes de Marketplace

Un cop seleccionats els marketplaces en què es treballarà, realitzem l’alta de la teva empresa en ells i t’ajudem a definir com participar (sistemes de cobraments i pagaments, regions de venda, perfil de venedor, etc.)

Casos d’èxit en Plataformes de Marketplace

Analitzem el teu catàleg i seleccionem els productes per publicar en marketplaces. Creem els continguts de les fitxes de productes: descripcions, identificadors, variacions, preus, imatges, etc. i donem d’alta les referències en els marketplaces.

Casos d’èxit en Plataformes de Marketplace

Analitzem les paraules clau que els usuaris utilitzen als marketplaces per trobar les teves categories de productes i optimitzem el contingut de les teves fitxes per millorar el seu posicionament a la plataforma.

Casos d’èxit en Plataformes de Marketplace

Realitzem informes de les accions que apliquem en marketplaces, de les visualitzacions i les vendes aconseguides, per tenir un màxim control dels resultats.

En funció dels resultats, apliquem millores en les fitxes de productes i en el compte d’usuari.

Casos d’èxit en Plataformes de Marketplace

¿Tens dubtes sobre els Marketplaces?
Per què Duoly?
Ens diferencia el nostre coneixement i servei, però sobretot el nostre compromís de qualitat en tots els projectes que realitzem.
Icono máxima calidad
Màxima qualitat
Treballem per aconseguir els teus objectius
Icono enfoque a resultados
Enfocats a resultats
És el nostre valor principal i no és negociable
Icono servicio personalizado
Serveis 100% personalitzats
No hi ha 2 clients ni 2 estratègies iguals
Icono enfoque a resultados
Atenció al client excel·lent
Ens comuniquem amb freqüència, proximitat i sinceritat
Icono servicio personalizado
Més de 15 anys d'experiència
Hem evolucionat al ritme de la xarxa i ho seguim fent
chica porqué escoger a Duoly Digital

Casos d’èxit amb Plataformes de Marketplace

caso de éxito Equus Life

Equus Life botón circular magenta

Quan el món del cavall
es digitalitza

caso de éxito American Pest Control

American Pest Control botón circular magenta

Com fer visible a Internet la solució més eficaç contra les plagues

imgagen caso de éxito Rieusset

Rieusset botón circular magenta

Com digitalitzar el sector del packaging i l’etiquetatge

Dubtes sobre Marketplaces i Plataformes?
Escriu-nos, ens encantarà llegir-te. Responem en menys de 24h.

Quan et truquem?

GDPR

Informació bàsica sobre protecció de dades

Responsable: DUOLY DIGITAL S.L.

Finalitats: Gestionar l'enviament d'informació que ens sol·licita. Enviament de comunicacions comercials.

Legitimació: Consentiment. Pot retirar el consentiment en qualsevol moment.

Destinataris: Les seves dades no es cediran a tercers, excepte en cas d'obligació legal.

Drets de l'interessat: A accedir, oposar-se, rectificar i que es suprimeixin les seves dades, així com altres drets com s'explica en la informació addicional.

Podeu accedir a informació addicional i ampliada en aquest enllaç.

chico contacta con Duoly

Els nostres especialistes en Marketplaces et responen les preguntes més freqüents

Laura Duoly Digital preguntas frecuentes

Quins són els marketplaces més populars?

El marketplace líder a nivell internacional i també a Espanya és Amazon. Permet als venedors oferir una extensíssima gamma de productes i ofereix molts serveis complementaris com la logística, el màrqueting, la gestió d’estocs, etc.

A més d’Amazon, hi ha altres marketplaces horitzontals –que venen diverses categories de productes– que són molt populars com eBay, El Corte Inglés, Aliexpress o Milanuncios.

També existeixen marketplaces verticals –especialitzats en algunes categories de productes concretes– que tenen una àmplia audiència com és el cas de: Wallapop, FNAC, Etsy, Asos, etc.

Aquests són només alguns dels marketplaces més populars a Espanya, i l’elecció de la plataforma adequada depèn del tipus de productes o serveis que desitgis vendre, així com dels teus objectius comercials específics.

A Duoly t’assessorem a escollir els millors marketplaces per als teus productes o serveis, tenint també en compte la teva audiència potencial, l’abast territorial que vols cobrir i les polítiques i requisits per als venedors.

Quines estratègies de màrqueting són efectives per promoure productes en un marketplace?

Les estratègies més efectives per promoure productes en un marketplace inclouen:

  • La correcta ubicació del producte en la seva categoria.
  • L’optimització de la descripció del producte amb paraules clau rellevants i contingut atractiu.
  • L’ús d’imatges i vídeos d’alta qualitat.
  • El seguiment de les polítiques de preus competitius.
  • La sol·licitud de ressenyes i qualificacions positives dels clients satisfets.

A més, a Duoly recomanem a la majoria de marques aprofitar les eines de publicitat i promoció que el propi marketplace ofereix, com anuncis patrocinats i productes destacats.
També és important mantenir un excel·lent servei d’atenció al client per generar opinions positives i recomanacions.

A mesura que s’implementen aquestes estratègies, és important mesurar els resultats i ajustar contínuament l’enfocament per maximitzar les vendes.

Quina és la diferència entre vendre en un marketplace i tenir un ecommerce?

La principal diferència entre vendre en un marketplace i tenir un ecommerce propi radica en la propietat i el control.

En un marketplace, els venedors llisten els seus productes en una plataforma propietat de tercers i operen dins de les regles i polítiques establertes pel marketplace. El marketplace s’encarrega de la gestió de pagaments, la visibilitat de productes i l’atracció i retenció de clients. Venent en un marketplace, els compradors no són els teus clients.

En canvi, tenir un ecommerce implica la creació i gestió de la teva pròpia botiga en línia independent, on tens un control total sobre la marca, els clients, el disseny i la infraestructura tecnològica.

Tot i que un ecommerce ofereix més personalització i llibertat, també requereix una inversió addicional en desenvolupament, màrqueting i logística, mentre que en un marketplace, els venedors poden aprofitar l’audiència existent i la infraestructura del marketplace a canvi de tarifes i comissions.

L’elecció entre ambdues opcions depèn dels objectius i recursos del negoci, i a Duoly t’assessorarem per prendre la millor decisió.

¿Te ayudamos?