MARKETPLACES
Augmenta les teves vendes en línia sense inversions addicionals.
Per a què serveixen els Marketplaces?
Els marketplaces són plataformes digitals on múltiples venedors poden mostrar i vendre els seus productes a una audiència més àmplia.
La presència en marketplaces pot ser una estratègia complementària a la teva estratègia de venda en línia, proporcionant-te accés a un públic més ampli i oportunitats de vendes addicionals.
Tanmateix, és important investigar i considerar amb cura quins marketplaces són els més adequats per al teu negoci i productes específics per treure’n el màxim rendiment possible.
Avantatges dels Marketplaces
- Augment de vendes en línia
- Major visibilitat dels teus productes en línia
- Abast a noves audiències i públics
- Credibilitat i confiança en la plataforma de vendes
- Pagament únicament per vendes aconseguides
- Reducció d’inversions en màrqueting
- Facilita la internacionalització del negoci
- Redueix el risc inicial de vendre en línia
- Facilitat de gestió logística
està subvencionat amb 2.000€
Podem oferir aquest servei a autònoms i PIMES amb una subvenció de 2.000€
Com fem els Marketplaces?
També definim l’estratègia per crear els catàlegs, el contingut dels listings de productes i aconseguir una posició òptima dels teus productes als marketplaces seleccionats.
En funció dels resultats, apliquem millores en les fitxes de productes i en el compte d’usuari.
Treballem per aconseguir els teus objectius
És el nostre valor principal i no és negociable
No hi ha 2 clients ni 2 estratègies iguals
Ens comuniquem amb freqüència, proximitat i sinceritat
Hem evolucionat al ritme de la xarxa i ho seguim fent
Casos d’èxit amb Plataformes de Marketplace
Informació bàsica sobre protecció de dades
Finalitats: Gestionar l'enviament d'informació que ens sol·licita. Enviament de comunicacions comercials.
Legitimació: Consentiment. Pot retirar el consentiment en qualsevol moment.
Destinataris: Les seves dades no es cediran a tercers, excepte en cas d'obligació legal.
Drets de l'interessat: A accedir, oposar-se, rectificar i que es suprimeixin les seves dades, així com altres drets com s'explica en la informació addicional.
Podeu accedir a informació addicional i ampliada en aquest enllaç.
Els nostres especialistes en Marketplaces et responen les preguntes més freqüents
Quins són els marketplaces més populars?
A més d’Amazon, hi ha altres marketplaces horitzontals –que venen diverses categories de productes– que són molt populars com eBay, El Corte Inglés, Aliexpress o Milanuncios.
També existeixen marketplaces verticals –especialitzats en algunes categories de productes concretes– que tenen una àmplia audiència com és el cas de: Wallapop, FNAC, Etsy, Asos, etc.
Aquests són només alguns dels marketplaces més populars a Espanya, i l’elecció de la plataforma adequada depèn del tipus de productes o serveis que desitgis vendre, així com dels teus objectius comercials específics.
A Duoly t’assessorem a escollir els millors marketplaces per als teus productes o serveis, tenint també en compte la teva audiència potencial, l’abast territorial que vols cobrir i les polítiques i requisits per als venedors.
Quines estratègies de màrqueting són efectives per promoure productes en un marketplace?
- La correcta ubicació del producte en la seva categoria.
- L’optimització de la descripció del producte amb paraules clau rellevants i contingut atractiu.
- L’ús d’imatges i vídeos d’alta qualitat.
- El seguiment de les polítiques de preus competitius.
- La sol·licitud de ressenyes i qualificacions positives dels clients satisfets.
A més, a Duoly recomanem a la majoria de marques aprofitar les eines de publicitat i promoció que el propi marketplace ofereix, com anuncis patrocinats i productes destacats.
També és important mantenir un excel·lent servei d’atenció al client per generar opinions positives i recomanacions.
A mesura que s’implementen aquestes estratègies, és important mesurar els resultats i ajustar contínuament l’enfocament per maximitzar les vendes.
Quina és la diferència entre vendre en un marketplace i tenir un ecommerce?
En un marketplace, els venedors llisten els seus productes en una plataforma propietat de tercers i operen dins de les regles i polítiques establertes pel marketplace. El marketplace s’encarrega de la gestió de pagaments, la visibilitat de productes i l’atracció i retenció de clients. Venent en un marketplace, els compradors no són els teus clients.
En canvi, tenir un ecommerce implica la creació i gestió de la teva pròpia botiga en línia independent, on tens un control total sobre la marca, els clients, el disseny i la infraestructura tecnològica.
Tot i que un ecommerce ofereix més personalització i llibertat, també requereix una inversió addicional en desenvolupament, màrqueting i logística, mentre que en un marketplace, els venedors poden aprofitar l’audiència existent i la infraestructura del marketplace a canvi de tarifes i comissions.
L’elecció entre ambdues opcions depèn dels objectius i recursos del negoci, i a Duoly t’assessorarem per prendre la millor decisió.