SOCIAL MEDIA
Apropa’t al teu públic: comparteix, inspira i crea una comunitat
Per a què serveix la gestió de xarxes socials?
Les xarxes socials a nivell corporatiu serveixen com a eines estratègiques per enfortir la imatge digital de la teva marca, fomentar la interacció amb el seu públic objectiu, promoure els seus productes o serveis, millorar l’atenció al client, construir una comunitat de seguidors i generar oportunitats de vendes i col·laboracions.
Aquestes plataformes permeten a les empreses crear una identitat digital sòlida, augmentar la visibilitat i la reputació de la marca, així com adaptar-se i respondre àgilment a les tendències i necessitats canviants del mercat.
Avantatges de la Gestió de Xarxes Socials
- Augmenta la connexió amb el teu públic objectiu
- Augmenta la presència online de la teva marca
- Millora la credibilitat i la reputació de la marca
- Gran abast i immediatesa
- Millora el posicionament i el trànsit a la web
- Captació de leads
- Vendes online (Social Selling)
- Resultats en temps real
està subvencionat amb 2.500€
Podem oferir aquest servei a autònoms i PIMES amb una subvenció de 2.500€
Com fem Social Media?
Estrategies de Social Media
Treballem basant-nos en uns objectius consensuats amb el client, seleccionant les xarxes socials en què participar i establint la freqüència de publicacions i formats.
Definim també un pla de continguts adaptat als missatges clau de la marca i als interessos del seu públic objectiu.
També oferim assessorament estratègic i formació en xarxes socials per a negocis en procés de digitalització i equips de màrqueting que necessiten suport extern.
Agència Social Media
Gestionem qualsevol xarxa social, des de les més típiques com Linkedin, Facebook, Instagram… fins a xarxes nínxol específiques d’un sector o xarxes de nova creació.
Per a una òptima gestió de xarxes socials comptem amb eines professionals com Metricool, Hootsuite o Zoho Social que ens permeten planificar, editar les publicacions, programar-les i analitzar els seus resultats de forma unificada.
Gestionem les teves Xarxes Socials
No només publiquem, sinó que gestionem les xarxes socials i les seves comunitats de seguidors per obtenir el resultat que estàs buscant, per aconseguir una major fidelització dels teus seguidors i per millorar la teva reputació digital.
Fem reporting a temps real i anàlisi mensual de tots els comptes socials dels nostres clients per poder adaptar l’estratègia i garantir la consecució dels objectius marcats.
Agència Social Selling
Treballem el social selling tant per aconseguir vendes online a través de les botigues de xarxes (com Instagram Shopping) com per aconseguir oportunitats comercials per a equips de vendes a través de Linkedin.
Campanyes de Social Ads
T’assessorem i gestionem campanyes de social ads per incrementar l’abast de la teva marca entre el teu públic objectiu, promoure les visites a la teva web, augmentar les vendes i, en definitiva, ajudar-te a accelerar la consecució dels teus objectius.
Treballem per aconseguir els teus objectius
És el nostre valor principal i no és negociable
No hi ha 2 clients ni 2 estratègies iguals
Ens comuniquem amb freqüència, proximitat i sinceritat
Hem evolucionat al ritme de la xarxa i ho seguim fent
Casos d’èxit de Social Media
Informació bàsica sobre protecció de dades
Finalitats: Gestionar l'enviament d'informació que ens sol·licita. Enviament de comunicacions comercials.
Legitimació: Consentiment. Pot retirar el consentiment en qualsevol moment.
Destinataris: Les seves dades no es cediran a tercers, excepte en cas d'obligació legal.
Drets de l'interessat: A accedir, oposar-se, rectificar i que es suprimeixin les seves dades, així com altres drets com s'explica en la informació addicional.
Podeu accedir a informació addicional i ampliada en aquest enllaç.
Els nostres especialistes en Social Media et responen les preguntes més freqüents
Quines xarxes socials són adequades per a la meva marca?
Algunes de les xarxes socials més comunes són Instagram, LinkedIn, Facebook, Pinterest, TikTok i Twitter. També treballem amb xarxes nínxol específiques d’un sector o xarxes de nova creació.
La gestió de xarxes socials pot ajudar a millorar la reputació i l'autoritat online d'una marca?
No obstant això, és important recordar que una estratègia de xarxes socials efectiva requereix temps i constància per obtenir resultats significatius.
Les estratègies de xarxes socials són flexibles?
Analitzem les dades de forma mensual i això ens permet prendre decisions pel que fa a l’estratègia, tenint en compte principalment el comportament i els interessos del seu públic objectiu.